Фернандо Алонсо: Астън Мартин ще спечели шампионата
Фернандо Алонсо присъства на събитие за Cognizant, един от основните спонсори на Aston Martin, където обясни целите си за следващите сезони. По този начин астуриецът потвърди, че иска да продължи да печели. А думите, които привлякоха най-голямо внимание бяха, че той ще се бори за третата си световна титла, следващите няколко години. „През следващите две или три години искам да спечеля третата световна титла. Това е първият и единственият ми приоритет в момента“, призна той.
Това вълнение идва и от всички усилия, които екипът положи, за да осигури пристигането на Ейдриън Нюи. Инженерът е една от най-емблематичните фигури в тази категория и ще бъде ключова в дизайна на следващия автомобил, най-вече през 2026 г., когато се променят разпоредбите.
„Следващото ми предизвикателство ще бъде рали Дакар. Ако успея да спечеля Дакар, мисля, че ще бъде много възнаграждаващо за мен лично. Мога да спечеля във Формула 1, мога да спечеля в състезания за издръжливост, мога да спечеля в Льо Ман и Дайтона . И ако мога да спечеля и в ралитата, това ще означава много за мен като пилот“, каза Алонсо.
„Има нещо много привлекателно в спечелването на Гран При на Монако във Формула 1. Спечелването на Льо Ман в състезанията за издръжливост и спечелването на Инди 500, което е тройната корона на моторните спортове. Опитах Инди 500 три пъти и не го спечелих. Това е единственото, което липсва“, обясни двукратният шампион. Това толкова желано трето световно първенство, според него, потвърждава, че все още Алонсо, който мнозина свързваха с евентуално пенсиониране има какво да покаже. Aston Martin е възхитен от Фернандо. Майк Крак, шефът на отбора на Астън Мартин, се съгласи със своя пилот, като увери, че те трябва да бъдат самокритични, да знаят къде се намират. Те знаят, че не са свършили добра работа този сезон и трябва спешно да се подобрят, за да имат по-добро спортно бъдеще, в краткосрочен план.
„Трябва да бъдем самокритични. Най-лошият коментар, който можете да направите, е, че сме най-добрите. В началото на сезон 2024 бяхме наравно с Mercedes в първите няколко състезания. Така, че е възможно да се постигне значителен напредък с тези регулации, ако колата се стабилизира и се държи така, както искат шофьорите“, заключи Майк Крак.
Източник :La Razon