Фернандо Алонсо беше прав: това е революцията, която Ферари подготвя за Монца
Те са избрали да следват „модела на Макларън“ и да групират подобренията в „макроактуализация“.
Голямата награда на Холандия донесе много заключения след дългата лятна пауза. Един от тях е, че Макларън е по-силен, отколкото в края на последния кръг от шампионата през юли. Фернандо Алонсо, вижда отбора на Карлос Сайнц като фаворит в следващите състезания.
„Ферари ще бъде колата, която ще победим в Монца и Баку. Не бих искал да бъда на тяхно място, честно казано“, каза пилотът на Aston Martin. „Мисля, че в следващите състезания Mercedes ще има много възходи и падения, но McLaren, Red Bull и Ferrari винаги ще се борят за подиума“, завърши Фернандо Алонсо.
Мега пакетът от подобрения, с които италианският отбор се стреми да спечели в Монца
Ferrari напусна Зандвоорт с по-добро представяне от очакваното, въпреки, че разликата с McLaren на Норис в края на състезанието беше голяма, около 25 секунди. Приблизително същата като тази, претърпяна от SF-24 с Red Bull в началото на състезанието за годината. Ferrari се подготвя за чаканата Гран При на Италия, в Монца, писта, където SF-24 се надява да бъде по-близо до върха.
Италианският отбор реши да възприеме по-скоро „Макларън“ подход, предпочитайки да концентрира всички нови функции в една макро актуализация, която ще бъде последната за сезона. Резултатите, които екипът от Маранело очаква от новия пакет Монца, е да направят SF-24 стабилен при натоварване от средни и високи скорости. Пакетът Монца не включва само долната част. Задно крило с ниско натоварване също ще бъде ново, според Fórmu1a.uno
Дъното ще бъде основният компонент, който ще бъде деклариран при пристигането в Монца и който ще осигури голяма част от допълнителните предимства. Ще има „многообновен“ SF-24. Всъщност, в допълнение към новото дъно, ще има някои аеродинамични нововъведения, макар и считани за незначителни по отношение на производителността. Списъкът с промени, които Ferrari ще направи включва и ново задно крило с ниска притискаща сила, което ще бъде декларирано и комбинирано с еднопрофилно крило с греда.
На последното издание на GP на Италия отборът от Маранело беше „рециклирал“ крилото от предходната година, поставяйки същата спецификация, като през 2022 г. на F1-75, директно върху SF-23 от следващата година. Повторна употреба, която няма да се случи тази година. Новото крило с ниска притискаща сила, с по-голяма ефективност, ще запази вече класическите „заострени уши“ при връзката между крайната плоча и аеродинамичните повърхности.
Източник :La Razon